Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 27 2024 16:58:26
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Hauth
Virum - København btk 18/2-2007
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 3 og Veteran B - arkiv
Forfatter "SUS + det Løse"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 09-03-2007 19:44
Vi var klar til sidste hjemmekamp med de faste fans på plads og ind af døren kom tre mand, som kunne være med i reklamen:"Det ER EN OMMER!" Og reklame for Stenløse var Per tæt på, da han fik Meretes ansigt til at "stene" og kroppen blev "løs", men med "DM i rykken" fik super Dolls spillet sig "fri" og dermed var stilen lagt og når Sus samtidig fik forhånden til at tordne, så blev Per blæst omkuld med 3-0! I doublen styrede Sus også slaget og med de nemme ord:"Lad dem nu bare gøre fejlene!", det var som taget ud af skaksproget og det var lige hvad jeg kunne forstå, så med den konstellation må Merete "hænge" ud med Ramberg!! smiley Da det var Sus sidste kamp i denne sæson, hun har andre "planer" ude mod Hillerød, så vi skyndte os til 9-1 og op til fadbamser og en snak med "kontor-Stef" om nye "frække" sammensætninger til næste sæsonsmiley Alt ligger åbent, da Nørgård ikke havde nogle kommentarer om også holdleder posten skal i "udvalg"! smiley Tak til ALLE der har fulgt dette hold, som på udebane var meget frygtet, da mænd HADER at tabe til The Dolls, men det har jeg nydt i fulde drag!!smileysmileysmiley
Forfatter RE: "SUS + det Løse"
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 09-03-2007 21:21
Ok. Må vist bare erkende at jeg har dummet mig rigtig meget. Først da jeg tillod at I spillede doublen sammen. Vidste det allerede da jeg hørte Stig råbe beundrende til Sussmiley”Du spiller jo som en gud” - ok han mente nok som en bordtennisgudinde, men alligevel. Har han f…. ALDRIG råbt til mig. Dog skal Poul S havde tak for det nye udtryk, maybe I can use that in another referat?

Anden gang var da jeg insisterede på at Stig skulle skrive referat i dag – eftersom vi kun er 2 mod Hillerød, kan jeg næppe undslå mig.

Og det bliver kun værre. Det var mig der skrev holdets statistik, hvorefter Sus efter 1. kamp sagdesmiley”Så har jeg vundet mine 33 procent, behøver ikke spille mere nu, vel?”

Når alt det er sagt så er vores hold bare det bedste og jeg kommer til at savne jer så meget, hvis vi ikke skal spille sammen næste år!!! smiley



Forfatter RE: Tillyke
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 09-03-2007 23:47
Som i morgen var jeg også lovet ud igår, så jeg kunne desværre ikke støtte Jer smiley - Det fortjener I ellers, både pga. at I er de personer som I er, men også fordi I er ski' go' støtter selv smiley
Forfatter RE: "SUS + det Løse"
sus
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 10-03-2007 08:47
Jeg vil også gerne sige tak for alle de skægge timer vi har haft sammen på Serie 3 holdet i år. Det har bestemt ikke skortet på spænding, god bordtennis, opbakning til hinanden mv. (eller øl for den sags skyld!)smiley Jeg tager til Tyskland i næste uge og må undvære sidste kamp desværre. Men har vurderet, at for at kunne følge med Merete til Vet.DM (altså festen) er jeg simpelthen nødt til at øve mig i øldrikkeri, og har vurderet at Tyskland er stedet hvor det skal skesmiley Da mytteri er ulovligt, regner jeg selvfølgelig med at vi spiller sammen næste år - glæder mig allerede. God kamp på onsdag til Styre og Super Dollsmiley
Forfatter RE: "SUS + det Løse"
sus
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 10-03-2007 08:52
Glemte lige at skrive tak for lån af de heldige strømper Poul S. Har aldrig før vundet så mange kampe. - Nægter absolut at give dem tilbage igen. Set i bakspejlet burde du nok selv have spillet med demsmiley
Og tak for ordene Henrik, - kender godt det der med at være super populær og blive inviteret ud konstant smiley- men nu må du altså lige stramme lidt op her. Din prioritering er under al kritik som Merete også har nævnt.
Forfatter RE: "SUS + det Løse"
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 10-03-2007 11:42
Velbekommen - jeg tog hjem i "bare tær". At udlåne sine bedste herresokker, viser jo hvor meget man er parat til at ofre sig for en "bordtennisgudinde" (Stig, sagde du virkelig det?). Måske jeg skulle have lånt en BH og så smidt Virum-trøjen inden kampen - det kunne måske have givet et par sejre....

Redigeret af Poul S d. 10-03-2007 11:43
Forfatter RE: "SUS + det Løse"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 11-03-2007 19:36
Tænk, jeg kan heller ikke huske jeg sagde det, men når man spiller med en fra de "højere luftlag", så kan man jo miste både tale og høre evnen og da jeg heller ikke er "kaptajn" så er vel alt muligt!smiley Iøvrigt ville det virke meget "stærkere", hvis du ikke smed trøjen!!!smiley
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005