Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 27 2024 21:20:43
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Annie og Merete
Roskilde - Virum
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 3 og Veteran B - arkiv
Forfatter "Med gummi Daddy på bagsædet"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 15-03-2007 14:33
Sidste kamp var mod Hillerød og Daddy kom med for at snuse til atmosfæren i en sprængfyldt hal og hurtigt fornemmede Daddy at det her var STORT at være med til, så det eneste han fremstammede var:"jeg har gummi i arme og ben"!smiley For at afhjælpe det råbte jeg "flyt nu de ben" hvorefter han tørt sagde TIL Hillerød, "sikket et råd at få fra coachen". smiley Ellers gik det som planlagt, Merete vandt sine 3, men havde STORE problemer mod Jesper og her blev jeg nød til at tale med store bogstaver, da Merete ikke virkede mentalt på toppen, men tabe ville hun ikke, så stærkt Dolls!smiley
Nu var presset taget af Daddy og ifølge ham selv skulle han havde vundet alle sine kampe, det var jeg dog ikke enig i, men han slog Jesper 3-1 så det var godkendt!smiley Jeg fik mit spil til at fungere på bedste måde og i en god kamp slog jeg Dina 3-2, så endelig var jeg tilfreds med mine 3 sejre! Så alt iberegnet 7-3 på en aften som bød på lidt af hvert og jeg kørte Daddy og junior hjem, så vi har debutant fadbamser tilgode Hr. Peter Skjoldborg Jørgensen!!!smiley
Forfatter RE: "Med gummi Daddy på bagsædet"
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 15-03-2007 15:31
Jepper, indrømmer at jeg havde store problemer med Jesper (venstrehåndet spiller med neubauer). smiley

Dog fik jeg sådan en gang klø af ham sidst, så jeg vil tilegne min sejr til både min super coach Stigsmiley, men også til Poul S der har været en forrygende træningsmakker (venstrehåndet spiller med neubauer)smiley. Og så selvfølgelig også til Alexander, der med sin tilstedeværelse og snart 7 år gjorde at vi ikke blev tilskuere løse i denne sidste kamp, hvor vi lige fik sneget os forbi Værløse og op på en 4.plads.


Forfatter RE: Neubauer - Hmmm
sandvad
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 82
Bopæl: Dyssegård
Tilmeldt: 12.01.07
Lagt på d. 15-03-2007 16:07
Tillykke til Jer alle (inkl. den fraværende badenymfesmiley) med en sæsonafslutningssejr.

Specielt godt gået af den fremmødte Doll. Det plejer at være omvendt med de der Neubauer-spillere. De bliver bare bedre og bedre jo længere tid de spiller med den belægning - Bare spørg Poul S.
Forfatter RE: "Med gummi Daddy på bagsædet"
Daddy
Brugere

Antal indlæg: 32
Bopæl: Virum Torv 5, Virum
Tilmeldt: 29.01.07
Lagt på d. 15-03-2007 17:39
Det største jeg så i Hillerød var 30 urinaler og 5 toiletter på ét – gentager - ét herretoilet i kælderen! Selv junior havde aldrig set så mange og insisterede på at tælle dem, mens den ”ikke omtalte double” blev afviklet smiley

Derefter var det største Stig’s og Merete’s koncentration. Det var rutine for dem det her. Bare koncentrationen begyndte at svigte det mindste, så trak de sig selv op igen – med et ordforråd jeg endnu har til gode at lære, når Alexander ikke er med smiley

Men stig – nu skal vi være retfærdige – jeg sagde ordret til Dinasmiley”Kan man forstille sig en bedre kollega på et bordtennishold” og det var naturligvis velment. I øvrigt betød min sejr over Jesper, at du Stig – Styrede forbi Jesper på toplisten smiley Merete gav mig ligeledes
gode råd inden jeg skulle møde Dina og de virkede faktisk - så langt som de nu kan, når der kommer gummi i leddene smiley Og så var det stensikkert også god coaching, at ingen fortalte mig at ham Jesper havde Neubauer på, for så var det nok gået galt smiley

Gummi arme og ben koster dyrt i bordtennis, men det er vel den form for sceneskræk, der opstår, når man kommer i det fine selskab, hvor forventningspresset stiger asymptotisk op af y-aksen - proportionalt med medspillernes styrke smiley

I havde jo slået rækkens nr. 3 med kun 2 spillere på holdet. I hører slet ikke hjemme i serie 3. Med jeres intensitet, udholdendhed og dømmekraft af hvilke af spillets facetter i skal trække på, så ligner det jo nærmest et ”socialt eksperiment”, at i spiller i serie 3 smiley

Det må vi have en snak med UK om – måske dét - kunne være ”dét rette øjeblik”, at stille fadbamser på bordet smiley

Deltager der i øvrigt nogen fra UK i de hidtil ”hemmelige klubmesterskaber 2007” ?
Hvem sidder i øvrigt i UK? Man skulle jo nødigt give fadbamser til de forkerte smiley

Og er man VVS’r, så er der altså fast arbejde i Hillerød hallens kælder smiley
Forfatter RE: "Med gummi Daddy på bagsædet"
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 15-03-2007 19:43
Jep, tillykke til Serie 3 for to-mands-hold (plus det løse) - næste år bliver der kamp om pladserne. Der går rygter om at Merete stiller op i HKL 2 på lørdag, så ambitionerne fejler ikke noget...smiley
Forfatter RE: "Med gummi Daddy på bagsædet"
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 15-03-2007 19:54
Nej, jeg stiller desværre ikke op. Var fejltilmeldt (kan dog ikke udelukke at det var mig selv der havde gjort det) Skal i stedet se på 1. holdet og have overnattende gæster fra Sverige..

Bortset fra det så fejler mine ambitionerne skam ganske rigtig intet - men regner dog ikke med at følge dig og Stig op i kl. 2 før lige efter sommerferien smiley


Forfatter RE: "Med gummi Daddy på bagsædet"
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 15-03-2007 20:37
smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley

Har først lige set det - Stig har som den første bruger rundet indlæg nummer 100!! Det er så godt gået - hjemmesiden fylder først et år om et par måneder. Det er genialt for siden at have folk som Stig der skriver så underholdende og sjovt og sjældent driller sine søde hold-kammerater.. smiley

Stig, jeg giver en fadbamse efter serie-mesterskabet - hvornår er det for resten lige det er?


Forfatter RE: "Med gummi Daddy på bagsædet"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 16-03-2007 19:07
Jeg bukker og takker for de MEGET flotte ord, ja jeg bliver helt rørt i sådanne "situationer"!! smiley det er en fornøjelse at skrive på DENNE hjemmeside, da der er så mange der kommer med sjove kommentarer til det man skriver og derfor er det ALTID med stor spænding jeg åbner for at se hvad har "de" nu fundet på!!smiley
Serie - mesterskabet er "lige om hjørnet", men vi vil gerne have alle med, så d. 26/27 marts, eller 2/3 april håber vi vil passe "alle"!smiley
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005