Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 28 2024 01:35:03
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Formanden
Julefrokost 2006
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 3 og Veteran B - arkiv
Forfatter "Buchwaldner uden GPS"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 09-11-2006 10:54
Så kom Veteran B igang og Karlslunde tog imod B. Waldner og Stig på 3 sal og uden for mange dikkedarer og opvarmning var vi i gang og efter 40 min. stod der 3-2 til Karlslunde og der blev så budt på øl i de tilstødende lokaler! Spillemæssigt er der stadig et stykke vej, især for B.Waldner der ikke vandt nogen sæt og som gør det alt for svært for sig selv, med mange lette boldtab og servefejl, mon ikke en opsang og hård styring fra træner-Isser ville hjælpe på noget af det, eller er det bare et spørgsmål om tid?

Nu har B.Waldner GPS, men den lod han ligge derhjemme og istedet køre efter kort som "rigtige mænd" gør, med det resultat at vi flakkede rundt i Karlstrup, Solrød og vestlige Karlslunde og på hjemvejen gik både kort og mobiltelefon ned, så B.Waldner måtte ud af bilen for at søge efter sin Bente, der var til Tupperware show i Allerød. Mon ikke Nørgård holder et kursus i "hvor opbevarer man sin GPS"!

Vi kommer igen på Lørdag i Næstved hvor vi møder Stefan og Frederiksværk med fornyet optismisme i store dele af kroppen!
Forfatter RE: "Buchwaldner uden GPS"
Thomas
Administratorer

Rediger

Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Tilmeldt: 23.05.06
Lagt på d. 09-11-2006 11:13
ha ha ha ha...du skriver altså sjovt Styre.

Mht. til min elev BuchWaldner så skal det nok komme. Der skal bare lige hul på bylden. Selvtillid i bordtennis betyder alt smiley

For yderligere at skærpe Buchwaldners og hans holdkammeraters motivation på både Veteran B holdet og serie 3 holdet udlover jeg en lille gulerod i form af en gratis (jule?)fadbamse i Forpagteriet når det første point kommer i hus smiley
www.vsbtk.dk
Forfatter RE: "Buchwaldner uden GPS"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 09-11-2006 15:17
DET lyder godt Isser, vi vil gøre ALT for at få fingre i de jule-bamser, det er da det der skal til, så er vi jo osse en slags professionelle spillere og hvad der dertil hører.....
Forfatter RE: "Buchwaldner uden GPS"
Flemming
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 29.05.06
Lagt på d. 09-11-2006 15:24
Kom igen Svenne & Co. - Med den træningsindsats der bliver lagt for dagen med personlige trænere, massører, lommepsykologer og hvad ved jeg, kan det da kun være et spørgsmål om kort tid, før serie 3 eller Veteran B holdet kommer på tavlen. Jeg er selvfølgelig klar med opbakning i aften til Jer, men der skal altså gås til stålet, hvis der skal point i skuffen. Jeg giver en forfriskning i tilfælde af point i aften.
Forfatter RE: "Buchwaldner uden GPS"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 09-11-2006 15:47
Mon ikke cyklen skal frem iaften, med alle de forfriskninger der ligger på spring i køleskabet, det dufter allerede af julefrokost, Volle vi ER på!smiley
Forfatter RE: Tillykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thomas
Administratorer

Rediger

Antal indlæg: 81
Bopæl: Tordenskjoldsgade 31, Kbh. K
Tilmeldt: 23.05.06
Lagt på d. 09-11-2006 23:54
Hurra I vandt !!!!!!!!
Det hjalp med mine gulerødder hva smiley
"Jule bamserne" står klar til jer tirsdag kl. 20.30 ELLER torsdag kl. 20.30 i næste uge....og ja jeg kommer begge dage. Skal spille old boys DT næste weekend og er pt. meget dårlig efter 3 ugers skadepause. Men serie 3 jeres sejr og ikke mindst optimisme har inspireret mig meget smiley
www.vsbtk.dk
Forfatter RE: "Buchwaldner uden GPS"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 10-11-2006 16:30
Sådan Isser, jeg vidste du bare skulle på banen så var den der og sikken en, hele 7-3, kan man ikke smage bryggen allerede. smiley

TAK Volle for den dejlige indsats igår, uanset hvad, så hjælper det utroligt meget at holdet bliver bakket op ALLE bliver bedre af det.

Nu glæder vi os osse til dine forfriskninger, så vi vil snart være klar i hallen og nyde sejrens sødme!smiley
Forfatter RE: "Buchwaldner uden GPS"
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 31-12-2006 13:34
En god julegave til Buchwaldner fra Bente, en pandelygte med forskellige farver lys, så nu kan Waldner køre uden GPS og kort, tænk hvad man ikke kan få nu om dage, du har et stort hjerte Bente og tænker på hele holdet når godt frem, tak.......smiley
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005