Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 28 2024 05:10:45
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Opvarmning
Bakken 2007
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 3 og Veteran B - arkiv
Forfatter Nedrykningsspøgelset jaget bort
Buchwald
Brugere

Antal indlæg: 9
Bopæl: Stenhøj Have 11
Tilmeldt: 01.06.06
Lagt på d. 08-12-2006 09:05
Efter en bundsolid indsats af Merete og en gudsbenådet fight af Styre vandt de i går aftes med 7-0 over Stenløse og lagde dermed en pæn afstand til bundregionen. Flot af Merete at vinde sine 4 kampe uden sættab mod modstandere, hvoraf 2 voldte Styre store problemer. Så store, at alle hans kendte ressourcer blev hentet ind. Nede med 5-1 i den ene og 7-3 i den anden 5-sætter!!!!! sådan - atter klasse af Styre med eller uden pakke.

HoldlederensmileyDenne gang med GPS, fejlfri kørsel til Stenløse, udfyldning af holdseddel, 2 vundne sæt, underskrivning af holdseddel. Egentlig lidt trist aften på kontoret. Turen hjem gik iøvrigt også fint.
Forfatter RE: Nedrykningsspøgelset jaget bort
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 08-12-2006 17:17
Du er på vej, med og uden GPS, du tænker positivt, "ærlig når du sigersmileyet kan jeg ikke finde ud af til modstanderen"! Og så denne hersmileyVent bare til anden halvdel, plus du stiller skarpe spørgsmål til Merete om hendes privatliv, alt det giver jo en ro hvor vi alle på holdet føler os trygge og tør "åbne" os ved bordet, se hvor stor en holdleder du er når vi læner os op af dine skuldre, fordi der er fadbamser på vej! Jo Buchwaldner, det var en festlig aften på kontoret og du gør jo det DU er bedst til........smiley
Forfatter RE: Nedrykningsspøgelset jaget bort
Merete
Super Administrator

Rediger

Antal indlæg: 141
Bopæl: Allerød
Tilmeldt: 22.05.06
Lagt på d. 10-12-2006 10:15
Scene 1smiley

Bil til Stenløse med 3 forventningsfulde serie 3 spillere, BuchWaldner, Stig og Merete.
BuchWaldnersmiley"Jeg kender måske en vej over Ballerup, som ..
Stig (afbryder højlydt)smiley"NEJ, nu kører du altså som hun siger!!

Cut.

Nu kunne man måske foranlediges til at tror at omtalte "hun" var undertegnede, men det var ingenlunde tilfældet. (Hvis sandheden skal frem ville det også have været en meget dårlig taktik, eftersom jeg har negativ stedsans) Nå, men tilbage til omtalte hun der prægede en stor del af turen. Hun var nemlig vores venlige GPS dame, som fru Bente BuchWalder havde sat til inden turen. Snakken i bilen blev gang på gang afbrudt af et "Schh Valde, nu siger hun noget igen"

Vi nåede dog frem til Stenløse og damen forsatte sin snak langt ind i hallen, efter som BuchWaldner uden Bente ikke var i stand til at finde afbryderknappen. Her får jeg så en ide - måske kan hun også bruges af Valde ved bordet? Jeg tænker på fx "Prik langt i baghånden" og "Forhåndsloop når det er muligt"

Holdet fra Stenløse var i øvrigt i gang med en hård udtagelsekamp i 5 sæt, da vi ankom. Måske skal vi også indføre det? Eller måske indser holdlederen selv at det bare ikke går at prioritere togudstilling i Hamborg højere end træning i denne benhårde række smiley


Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005