Forside · Debatforum · Nyhedsarkiv · Presse · VSBTK på Facebook April 30 2024 08:27:18
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Næste 30 dage
- Ingen

Fødselsdage:
AVATARkarinlplind

Navigation
Kontakt information
Medlemmer
UdmeldelseKontingentsatser
Ungdomsafdelingen
Nye ungdomsspillereTerminsliste (stævner)Forældreguiden (DBTU)TurneringsholdPointstævner
Om klubben
Elitedivisionen, damerKlubbens holdÆresmedlemmerStævneresultaterVedtægter
Statistik
Links
Ratingliste - VirumBordtennisportalen
Historie
De første 60 årGammelt forumLars Hauths guldkorn
Downloads
Holdskemaer
Søg
Debatemner
Nyeste emne
Virum 6 - Furesø 2 ...
Topkamp i Drengedivi...
Mit andet Træningspas
Over stok og (kæmpe)...
YDr Øst - Løber Dren...
Mest aktive emner
Virum6 - Helsingør [19]
Bedstemor med slag i [13]
"Nødsignal fra Bl... [13]
1 time og 49 minu... [12]
Reflektioner fra ... [12]
Fra Foto-album
Glad Mikkel
Virum - Køge mm. 1/2 2007
Se indlæg
Virum-Sorgenfri Bordtennisklub | Virums hold | Serie 1 - hold 5
Forfatter Virum5 på sporet igen!
shn
Brugere

Antal indlæg: 5
Tilmeldt: 15.03.07
Lagt på d. 01-02-2008 10:25
I en næsten fyldt kælder (KildesmileyPeter Fredberg) vandt Virum5 med overbevisende 9-5 over Herlev. Kanonindsats af hele holdet, som tydeligvis var opsatte på at vise, at nederlaget til Værløse bare var en enkelt brøler.

Særligt Poul og Steen kom igen med henholdsvis 2 og 3 sejre efter at have tabt alle singler i Værløse.
Søren vinder 2, Stig 1 og 1 double til Søren og Poul.

Stemningen var fantastisk - Særligt Stigs trick med at omfavne sin modstander i femte sæt lige inden sejren var hjemme var kanon.
Flemming som modtag krammet var helt kærlig bagefter og de to fik krammet rigtig meget i løbet af den aften.

Også tak til vores trofaste støtte Boogie som havde opløftende kommentarer som - Nå Nonnemann, så rykker Stig vel snart forbi dig, når du er klasse3 spiller - Dog fulgt hurtigt op ad - Du vinder godt nok ikke meget i øjeblikket - var Stig???

MVH. Nonnen


Steen
Forfatter RE: Virum5 på sporet igen!
Poul S
Brugere

Antal indlæg: 146
Bopæl: Birkerød
Tilmeldt: 28.07.06
Lagt på d. 01-02-2008 13:17
Sådan - godt gået!! Så kan vi kigge frem og fokusere på nøglekampen mod Furesø i næste uge! smiley
Forfatter RE: Virum5 på sporet igen!
stig
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 153
Bopæl: mølleåparken 5
Tilmeldt: 30.05.06
Lagt på d. 01-02-2008 19:26
DOBBELT KRAM til Herlev, men Virum vandt!smiley En stemning ud over det normale, som jeg godt kunne unde førsteholdet, nappede vi 9-5 i en overfyldt hal og med Nonnen tilbage tog han tre kolde fra kassen med hjemsmiley Når først Nonnen er på den kurs, er han ikke nem at tæmme! Fru. Marcher kom "forsent", derfor to til Søren, som skal holdes i ørene, så han ikke "glider mod Gladsaxe"!smiley Nørgård havde fået turen til Viborg ud af kroppen og med sit sikre spil og det kølige overblik, når Sandvad ikke kunne styre holdskemaet og bolde, blev det til to friske sejre! smiley TO krammer og een sejr fik jeg med hjem, men den første krammer kom for tidligt, da jeg kun havde 10, så jeg måtte slå en gang til 11-9 og så endnu et kram.smiley Vidner siger at de har hørt at jeg klemte så hårdt første gang, at luften gik ud af Flemming, undskyld, så kan de komme med "vild på is og dans"! Tak til Graver for de flotte ord, men det "bruger" vi ikke i Virum, måske vi skulle til at prøve det, bare i en periode!!smiley Godt med Nondal og Bukki på lægterne, det hjælper altid, men Bukki, når expert Nondal udbreder sin viden om bordtennis, så lyt og ikke begynde med - jobsamtaler - vejer han ikke for meget - Furesøen rundt på cykel - og hvad du ellers har i "posen"!smiley Alt i alt en "herlev-oplevelse" og Volle, du skal blive der til sidste akt, "prisen" er den samme!:h
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Sponsor

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!

Inviso
AXTab
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Daddy
12/11/2016 16:13
Ok - jeg giver mig! Er slet ikke på Facebook, så jeg kender ikke aktiviteten dér.

Vendelbo
07/11/2016 18:18
Ja al forandring er svær Peter. Men hvis du mener der var aktiv deltagelse så husker du ikke så godt. I øvrigt kan aktiviteten jo være på klubbens Facebook side. Denne side er håbløst forældet !

Daddy
30/10/2016 19:52
Jeg syntes nu bedre om den gamle Henrik! Den giver meget mere aktiv deltagelse blandt medlemmerne. Men nu er jeg så ikke medlem mere - i VSBTK. Håber ikke klubben har betalt for den nye hjemmeside.

Vendelbo
05/10/2016 23:13
OBS OBS OBS Klubben har fået ny hjemmeside.... SE www.VIRUMBTK.dk

stig
09/11/2015 14:54
STORMESTER KLASSE at vi har hallen til tre Divisions hold på Søndag.Jeg tar teater kikkerten med så jeg kan se "krøllet"

Boenne
06/07/2015 12:38
Tillykke til Vendse med det flotte resultat I de unge rækker :-)

Thomas
22/06/2015 20:14
Tillykke Kokos 50 år smiley 10 år som kasserer og 411 DT kampe !

Thomas
11/06/2015 10:40
Tillykke Merete smiley

Thomas
06/05/2015 16:25
DT statistikken er opdateret - tak Volle. Der er flere jubilæer på vej smiley

David
17/04/2015 12:59
Se livestreaming fra Frankrig på http://www.openfrancett.c
om/fr/medias/live/ Peters hold spiller 15.30 mod Italien.


Replikarkiv
Copyright © 2005